Daňové poradenství Daňová přiznání

Daňová přiznání

Pro klienty, se kterými není uzavřena smlouva na daňové poradenství dle bodu 3 až 5 dle Daňového poradenství, nabízíme pro zpracování DPPO tři varianty zpracování DPPO.

Jednotlivé varianty se liší rozsahem zpracování, naší odpovědnosti za obsah přiznání a cenou.

Ve všech variantách je cena dána součinem hodinové sazby a počtu hodin práce daňového poradce na zpracování DPPO s tím, že ve všech případech je stanovená i cena maximální, tzn. pokud počet hodin zpracování x hodinová sazba je nižší než maximální cena, je fakturována takto vypočtená částka, pokud počet hodin zpracování x hodinová sazba je vyšší než maximální cena, je fakturovaná maximální cena.

Varianty zpracování DPPO:

Malá:

  1. Klient předloží v dohodnutém termínu, nejpozději 5 pracovních dnů před podáním DP, účetnictví v podobě hlavní knihy či obratové předvahy a další informace, které jsou potřebné pro zpracování DP (např. daňové odpisy, podklady pro slevy na dani, vyčíslení nákladů na vývoj a výzkum, informace o daňové ztrátě z předchozích období).
  2. Poradce zpracuje DP za základě informací z účetnictví bez prověřování správnosti a doložení účtování jednotlivých účetních případů a na základě dalších předložených informací bez jejich prověřování, vypočte daň a oznámí ji klientovi.
  3. Klient zaúčtuje daň a zpracuje účetní výkazy včetně přílohy, Účetní výkazy včetně přílohy zašle klientovi nejpozději 1 pracovní den před podáním DP
  4. Poradce zpracuje DP v podobě xml včetně potřebných příloh a zašle datovou schránkou na FÚ (v případě plné moci) nebo zpět klientovi (bez plné moci). Zároveň zašle klientovi všechny dokumenty, které jsou v xml, v podobě pdf. V případě podání DP prostřednictvím datové schránky poradce zašle poradce klientovi doručenku v podobě pdf.

Odpovědnost poradce:

Poradce odpovídá za správnost zpracování DP a úplnost zpracovaného DP. Neodpovídá za správnost a úplnost klientem předložených podkladů.

 

Střední:

Průběh:

  1. Klient předloží v dohodnutém termínu, nejpozději 15 pracovních dnů před podáním DP, účetnictví v podobě účetního deníku, hlavní knihy či obratové předvahy a další informace, které jsou potřebné pro zpracování DP (např. daňové odpisy, podklady pro slevy na dani, vyčíslení nákladů na vývoj a výzkum, informace o daňové ztrátě z předchozích období).
  2. Poradce zpracuje DP za základě informací z účetnictví, a to tak, že vybere ke kontrole účty, na kterých se nejčastěji mohou vyskytnout nesprávnosti (účty 518, 527, 528, 548, 568), vybere významné účetní případy zúčtované na vybraných účtech a po doložení podkladů klientem vyhodnotí jejich daňovou účinnost. Stejně prověří i významné položky v předložených daňových odpisech. O výsledku kontroly sepíše zápis, ve kterém uvede, co bylo kontrolováno a s jakým výsledkem. Tento zápis zašle klientovi. V případě, že klient s některým závěrem nesouhlasí, poradce vypočte daň na základě rozhodnutí klienta. Takto vypočtenou daň oznámí klientovi.
  3. Klient zaúčtuje daň a zpracuje účetní výkazy včetně přílohy, Účetní výkazy včetně přílohy zašle klientovi nejpozději 1 pracovní den před podáním DP
  4. Poradce zpracuje DP v podobě xml včetně potřebných příloh a zašle datovou schránkou na FÚ (v případě plné moci) nebo zpět klientovi (bez plné moci). Zároveň zašle klientovi všechny dokumenty, které jsou v xml, v podobě pdf. V případě podání DP prostřednictvím datové schránky poradce zašle poradce klientovi doručenku v podobě pdf.

Odpovědnost poradce:

Poradce odpovídá za správnost zpracování DP a úplnost zpracovaného DP. Odpovídá za všechny vybrané kontrolované položky uvedené v zápise. Neodpovídá za správnost a úplnost klientem předložených podkladů, které nebyly kontrolovány, dále neodpovídá za položky, které byly uvedeny v zápise, ale klient se závěrem poradce nesouhlasil.

 

Velká:

Průběh:

  1. Klient předloží v dohodnutém termínu, nejpozději 25 pracovních dnů před podáním DP, účetnictví v podobě účetního deníku, hlavní knihy či obratové předvahy a další informace, které jsou potřebné pro zpracování DP (např. daňové odpisy, podklady pro slevy na dani, vyčíslení nákladů na vývoj a výzkum, informace o daňové ztrátě z předchozích období).
  2. Poradce zpracuje DP za základě informací z účetnictví, a to tak, že ze všech účtů vybere významné účetní případy zúčtované na účtech a po doložení podkladů klientem vyhodnotí jejich daňovou účinnost. Stejně prověří i významné položky v předložených daňových odpisech, oprávněnost případných transferových cen, podkladů pro slevy na dani. O výsledku kontroly sepíše zápis, ve kterém uvede, co bylo kontrolováno a s jakým výsledkem. Tento zápis zašle klientovi. V případě, že klient s některým závěrem nesouhlasí, poradce vypočte daň na základě rozhodnutí klienta. Takto vypočtenou daň oznámí klientovi.
  3. Klient zaúčtuje daň a zpracuje účetní výkazy včetně přílohy, Účetní výkazy včetně přílohy zašle klientovi nejpozději 1 pracovní den před podáním DP
  4. Poradce zpracuje DP v podobě xml včetně potřebných příloh a zašle datovou schránkou na FÚ (v případě plné moci) nebo zpět klientovi (bez plné moci). Zároveň zašle klientovi všechny dokumenty, které jsou v xml, v podobě pdf. V případě podání DP prostřednictvím datové schránky poradce zašle poradce klientovi doručenku v podobě pdf.

Odpovědnost poradce:

Poradce odpovídá za správnost zpracování DP a úplnost zpracovaného DP. Odpovídá za všechny vybrané kontrolované položky uvedené v zápise. Neodpovídá za položky, které byly uvedeny v zápise, ale klient se závěrem poradce nesouhlasil.

 

Pokud si k vybrané variantě zvolíte i posun termínu níže jsou podmínky pro posun.

Zajištění posunu termínu zpracování DP:

Rozsah:

Poradce zpracuje plnou moc pro odklad a zašle klientovi. Klient předá podepsanou plnou moc poradci nejpozději 14 dnů před dohodnutým termínem podání DP a poradce ji zašle správci daně zároveň s podáním DP. Klient dodá podklady pro DP v dohodnutém termínu pro jednotlivý typ zpracování DP. Poradce odpovídá za podání DP v termínu pro podání DP.